Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Μετεκλογική χαρμολύπη



Πάνε κι οι εκλογές για τον Δήμο μας. Όλα τέλειωσαν καλά την προηγούμενη Κυριακή. Ο νυν Δήμαρχος έχει την μεγάλη υποστήριξη των κατοίκων του Δήμου οπότε με «αέρα στα πανιά» του ξεκινάει το ταξίδι για την δεύτερη τετραετία.

Δεν κατάλαβα τελικά προς τι ο δεύτερος συνδυασμός. Παρόλο που είχε πολλά νέα πρόσωπα –και ηλικιακά- τίποτα νέο δεν ακούσαμε. Το μόνο θετικό ήταν οι νέοι άνθρωποι που είδαμε στην δική μας πολιτική σκηνή και τους οποίους εμείς εδώ στον ΕΡΜΟ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ θα υποστηρίξουμε ολόπλευρα. Ο ηλεχώρος μας είναι στη διάθεσή τους για μια καλή και γόνιμη συζήτηση, αυτή που τόσο μας έλειψε στην προεκλογική περίοδο. Διότι πρέπει οι απόψεις του έστω και τώρα να παρουσιαστούν και να ακουστούν.

Σήμερα δημοσιεύω δύο επιστολές που μού έστειλαν ο Γιώργος Ντασιώτης και η Βενετία Κατσιφή.

Η πρώτη είναι ευχαριστήρια επιστολή, τίποτα ιδιαίτερο. Οπότε κι εγώ «αισθάνομαι την ανάγκη» να δηλώσω παρών και συμπαραστάτης στην δύσκολη  προσπάθεια του Δημάρχου και των συνεργατών του και να τους ευχηθώ να είναι υγιείς και υπομονετικοί με όλους εμάς που πιο εύκολα γκρινιάζουμε από ότι σκεφτόμαστε.

Για την Βενετία Κατσιφή όμως τα αποτελέσματα για εμένα ήταν μια έκπληξη. Η επιστολή της είναι μια αξιοπρεπής αποδοχή ενός κακού αποτελέσματος για εκείνη αλλά και για εμάς. Χωρίς να έχω δει αναλυτικά την σταυροδοσία, καταλαβαίνω ότι δεν εξελέγη ως δημοτικός σύμβουλος και για αυτό υπάρχει μια απολύτως δικαιολογημένη γεύση πικρίας στο κείμενο της. Δεν την γνωρίζω προσωπικώς κι εκ του σύνεγγυς αλλά από όσα άκουγα για αυτή και κυρίως για το έργο της –που σημεία του αναφέρει στην επιστολή της- νομίζω ότι ο ρόλος της στον Δήμο δεν ήταν ασήμαντος ούτε αρνητικός. Κρίμα.

Της εύχομαι να είναι καλά κι αυτή κι οι τέσσερεις άνδρες της και θέλω να πιστεύω ότι θα συνεχίσει να είναι μια ενεργός πολίτης, ένας δημιουργικός πνευματικός άνθρωπος. Ελπίζω δε, να με τιμήσει με την ηλε-φιλία της.

Ιδού οι επιστολές με την ορθογραφία τους:


AΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΘΕΣΠΙΕΩΝ (Α.Κ.Π.Α-Θ)                                      
  
                                                                                                                Αλίαρτος 20-5-2014

Δελτίο Τύπου
Με το πέρας των  αυτοδιοικητικών εκλογών της 18ης Μαΐου 2014,αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους Δημότες μας για την αμέριστη εμπιστοσύνη που έδειξαν στην «Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών», ανανεώνοντας την εμπιστοσύνη τους.
Το συντριπτικό ποσοστό που έλαβε η παράταξή μας, μας επιφορτίζει με πρόσθετες ευθύνες,  να συνεχίσουμε με λόγο καθαρό και μακριά από αλαζονικές συμπεριφορές, όπως ακριβώς μέχρι τώρα, την διοίκηση του Δήμου.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες ,είτε εξελέγησαν είτε όχι, τονίζοντας πως οι δεσμεύσεις μας έναντι των Δημοτών, υπερβαίνουν την πρόσωπα και αφορούν στην παράταξη.
Δώσαμε έναν έντιμο και πολιτισμένο αγώνα ,ο οποίος εκτιμήθηκε και επιβραβεύτηκε.
Θα συνεχίσουμε και στη νέα θητεία την προσπάθεια ,ανανεωμένοι και με την εμπειρία που ήδη διαθέτουμε, επίλυσης των προβλημάτων του Δήμου μας. \
Ο αγώνας είναι δύσκολος, αλλά όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε.

                                                                 Για την Α.Κ.Π.Α-Θ
Ντασιώτης Γεώργιος



Προς  τους δημότες του Δήμου Αλιάρτου Θεσπιέων                                      Αλίαρτος 20 Μαΐου 2014

Αγαπητοί συμπολίτες,

Βαδίζοντας ήδη προς το τέλος της προσωπικής μου θητείας στο Δήμο μας αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω προς εσάς τις ευχαριστίες μου, αλλά και να προβώ σε απολογισμό του έργου που προσέφερα ως δημοτικός σύμβουλος.
Ευχαριστώ θερμά και για άλλη μια φορά όλους εσάς οι οποίοι με την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που είχατε δείξει στο πρόσωπό μου τον Νοέμβριο του 2010, μου δώσατε την πολύτιμη ευκαιρία να υπηρετήσω το Δήμο, να προσφέρω ανιδιοτελώς και στα μέτρα του ανθρώπινου δυνατού και να αποκτήσω εμπειρίες μοναδικές. 
Η θητεία μου στο Δήμο ξεκίνησε στη θέση της προέδρου της ΔΗ.Κ.Ε.ΑΛ (πρώην ΔΕΠΟΑΝ), στη συνέχεια ανέλαβα πρόεδρος της Σχολ. Επιτροπής Α/θμιας Εκπ/σης και τέλος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, θέση στην οποία συνεχίζω να υπηρετώ ως τις 31 Αυγούστου.
Μέσα σε ένα τραγικό πλαίσιο προϋποθέσεων και απαιτήσεων με τις οποίες έγινε η μετάβαση από τους Καποδιστριακούς στους Καλλικρατικούς Δήμους, όπως πιστεύω οι περισσότεροι γνωρίζετε και μέσα στην απάνθρωπη οικονομική και κοινωνικοπολιτιστική κρίση από την οποία δοκιμάζεται η χώρα μας την τελευταία τετραετία, κατορθώσαμε με τους συνεργάτες μου να γίνουμε υπόδειγμα λειτουργίας και να παρέχουμε στήριξη και στις αντίστοιχες υπηρεσίες των άλλων Δήμων. Τον Απρίλιο του 2011 κ μετά από απερίγραπτη ταλαιπωρία στα γραφεία του ΙΚΑ Θήβας και Λιβαδειάς, πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση των δύο πρώην Κοινωφελών Επιχειρήσεων σε μία,  πληρώθηκαν μετά από αρκετούς μήνες αναμονής οι εργαζόμενοι σε αυτές, όπως και στο πρόγραμμα Βοήθεια στο σπίτι. Ταχτοποιήθηκαν οι εισφορές στο ΙΚΑ και έγιναν ρυθμίσεις στα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί λόγω της επίσης πολύμηνης καθυστέρησης.
Στις 25 Ιουνίου ήδη είχαν κλείσει οι παλιές σχολικές επιτροπές στις εφορίες, στις τράπεζες και στο ταχ/κό ταμιευτήριο και είχαν ολοκληρωθεί οι απολογισμοί των 16 δημοτ. Σχολείων και Νηπιαγωγείων. Στις 26 Ιουνίου, καταληκτική ημερομηνία για τη λειτουργία του Νέου Δήμου, η ενιαία πλέον Σχολική Επιτροπή ήταν έτοιμη. Ήμασταν ο πρώτος Δήμος στο Νομό μας που τα κατάφερε. Ο οικονομικός της απολογισμός κατατέθηκε προς έγκριση στις αρχές Μαρτίου 2012. Ήμασταν και πάλι ο πρώτος Δήμος.
Ευχαριστώ θερμά όλους τους ακούραστους συνεργάτες μου με τους οποίους φτάσαμε στα αποτελέσματα αυτά. Ευχαριστώ επίσης ιδιαίτερα τον κ. Δήμαρχο, τους κ. Αντιδημάρχους και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, για την τιμή και τον σεβασμό που απέδωσαν στο πρόσωπό μου και στο θεσμό του Προέδρου που υπηρετούσα.
Αγαπητοί μου συμπολίτες, σας βεβαιώνω είμαι μόνιμη κάτοικος Αλιάρτου για 32 συνεχόμενα έτη, επενδύοντας στον τόπο μας σε πολλούς τομείς, αλλά κυρίως με την πολύτεκνη οικογένειά μου. Ήμουν και είμαι συνεπέστατη στα καθήκοντά μου ανεξάρτητα από τον τόπο εργασίας μου,  και σε όλες τις θέσεις που προανέφερα ήμουν μη αμειβόμενη σύμφωνα με το νόμο, αλλά και γιατί προσωπικά πιστεύω ότι η συμμετοχή  στα κοινά είναι δικαίωμα και υποχρέωση  όλων των πολιτών και το πρώτο που πρέπει να μας διακρίνει είναι η ανιδιοτέλεια και η προσφορά για το κοινό καλό.
 Σας ευχαριστώ θερμά και εγκάρδια για  την τιμή που μου αποδώσατε και πάλι με την ψήφο σας στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές. Τα εκλογικά αποτελέσματα έχουν δευτερεύουσα σημασία.
Η έννοια και η υλοποίηση της προσφοράς για το κοινό καλό αναμφισβήτητα δεν περιορίζεται στους τοίχους του Δημαρχείου, αλλά και σε κανένα άλλο τείχος. Αυτό δίδασκα στους μαθητές μου για 29 χρόνια, αυτό πιστεύω και αυτό εφαρμόζω στη ζωή μου. Ήθελα και πάλεψα σαν εκπαιδευτικός  αλλά και σαν μητέρα τα παιδιά μας να γίνονται δέντρα, όσο πιο ψηλά μπορούν, αλλά παράλληλα να γνωρίζουν ότι τα πιο ψηλά τα σημαδεύει πιο εύκολα ο κεραυνός.
Κι αυτό επίσης,  κατά την άποψή μου δεν έχει σημασία. Σημασία έχουν οι ρίζες και το χώμα που στηρίζουν τα δέντρα που εμείς είμαστε, αλλά και αυτά που φέρνουμε στον κόσμο.

                                                                                                     Σας ευχαριστώ
                                                                                                 Με ιδιαίτερη εκτίμηση
                                                                             Η  Πρόεδρος του Δ.Σ. Αλιάρτου-Θεσπιέων

                                                                                                    Βενετία Κατσιφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διάφορα