Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Οι γύφτοι στο Πυρί





Έλαβα και δημοσιεύω, αλλά σχολιασμένο, το ακόλουθο ψήφισμα από τους κατοίκους του Πυριού, στη Θήβα. Τα σχόλια μου είναι με χαρακτήρες όπως αυτοί εδώ και είναι όσα θα τους έλεγα, εάν να ήμουν παρών στην συνέλευσή τους. Η ανακοίνωση των Πυριωτών με τους άλλους χαρακτήρες.

Με το παρακάτω υπογεγραμμένο από εμάς, τους κατοίκους του Πυρίου αλλά και κατοίκους από διάφορες περιοχές της Θήβας, δηλώνουμε την αγανάκτηση και την εξάντληση της υπομονής μας γύρω από την ανοχή διενέργειας εγκληματικών πράξεων, που διαπράττονται καθημερινά από τσιγγάνους, οι οποίοι διαβιούν στον καταυλισμό των τσιγγάνων στο Πυρί (θέση Καζί).
Η φύση της εγκληματικής πράξης επιβεβαιώνεται από την Αστυνομία και τον Εισαγγελέα. Υποθέτω ότι έχουν γίνει οι σχετικές μηνύσεις στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Την ανοχή στην διάπραξη των εγκληματικών πράξεων δεν την καταλαβαίνω και οι Πυριώτες έπρεπε να σκεφτούν τι γράφουν. Ανοχή στο έγκλημα θεωρείται συνενοχή! Εάν οι Πυριώτες γνωρίζουν τον παραβάτη οφείλουν να τον καταγγείλουν επωνύμως. Εάν οι αστυνομικοί ολιγωρούν ή αδιαφορούν οφείλουν οι Πυριώτες επίσης να τους καταγγείλουν αντίστοιχα.  Αλλιώς τέτοιες δηλώσεις είναι λόγια του αέρα και απλή προειδοποίηση προς διάπραξη του αδικήματος της αντιποίησης αρχής.

Η ομαδοποίηση της καταγγελίας προς τους τσιγγάνους, γενικώς και αορίστως, είναι η απαρχή της φασιστικής θεώρησης των πραγμάτων και κάτι τέτοιο σημαίνει ότι κλείνει η λογική κι απελευθερώνεται το φοβικό ένστικτο. Στη Δημοκρατία υπάρχει το άτομο και αυτό είναι υπεύθυνο για τις πράξεις του. Δεν μπορεί κάποιος να κατηγορείται διότι ανήκει σε μια κοινωνική, εθνική, θρησκευτική η γεωγραφική κατηγορία. Μια τέτοια στάση πηγαίνει την κοινωνία σε προ-πολιτισμικές περιόδους. Μετατρέπει τον σκεφτόμενο άνθρωπο σε ζώο κι αυτό είναι πλήγμα στον πολιτισμό μας. Αυτό το λέω για όσους διαβάζουν παρόμοιες ανακοινώσεις και δηλώσεις και σκέφτονται «τι με κόφτει εμένα», το ξεπερνάνε και φεύγουν. Ε, όχι. Η φασίζουσα αντίληψη είναι κάτι σα μολυσματική αρρώστια και με βασικό στοιχεί την ημιμάθεια και τον φόβο μεταδίδεται με εξαιρετική ταχύτητα. Η μόνη μέθοδος θεραπείας είναι η ψύχραιμη συζήτηση και η εφαρμογή του νόμου από τους μηχανισμούς της πολιτείας.

Απευθυνόμενοι προς όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες, και ιδιαίτερα προς τον κ. Εισαγγελέα Θηβών και την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας, κάνουμε ύστατη έκκληση για την προστασία της ζωής μας, της ζωής των παιδιών μας και των περιουσιών μας.
Δεν μας είναι δυνατό πλέον να κυκλοφορούμε απροστάτευτοι εν μέσω εγκληματιών οι οποίοι λυμαίνονται με κάθε τρόπο την περιοχή.
Ισχύει η προηγούμενη παρατήρησή μου διαφορετικά πρόκειται περί συκοφαντίας. Κανονικά εάν οι γύφτοι ήταν «εντός συστήματος» θα έκανα αγωγή για συκοφάντηση εναντίον σε όλους όσοι υπέγραψαν το συγκεκριμένο ψήφισμα. Αλλά το πιο πιθανό είναι να αδιαφορήσουν, διότι οι γύφτοι είναι μονίμως εκτός συστήματος, εκ πεποιθήσεως που λένε. Στις εκλογές πάντως ψηφίζουν εκείνους τους πολιτικούς που μπορεί να μην ήταν στην συγκέντρωση των Πυριωτών αλλά όμως δηλώνουν ότι εκπροσωπούν τους «νοικοκυραίους» και τους «καλούς Έλληνες». Πολιτικούς και Δημάρχους σαν κι αυτούς που φιγουράρουν παρόντες στις πρώτες θέσεις στη πρόσφατη συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια τους.

Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και οποιαδήποτε αναβολή ή καθυστέρηση για επίλυση του ζητήματος δυναμικά θα οδηγήσει σε κοινωνική έκρηξη και σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
Δεν επιθυμούμε να αυτοδικήσουμε και ζητούμε από τις αρμόδιες Αρχές και φορείς να μας προστατεύσουν.
Διανύουμε δύσκολες εποχές και είμαστε αποφασισμένοι να αντιδράσουμε με κάθε τρόπο αποτελεσματικά ενάντια στις κλοπές, τις ληστείες, τις φθορές ιδιοκτησίας, του εμπορίου ναρκωτικών και της υπόθαλψης των εγκληματιών, εάν οι εκκλήσεις μας δεν βρουν ανταπόκριση.
Δεν απειλούμε κανέναν αλλά έχουμε την αξίωση να εισακουσθούμε από τις προαναφερόμενες αρχές και να γίνει κατανοητή η ανάγκη άμεσης παρέμβασής τους.
Και στις αστυνομικές ταινίες έτσι λέει ο μαφιόζος «δεν απειλώ αλλά σε προειδοποιώ». Ιδού λοιπόν το άξιον παρατηρήσεως: εκείνοι που δηλώνουν την σύνταξή τους με την νομιμότητα και το κράτος δικαίου, δηλώνουν ενυπόγραφα την διάθεσή τους ακόμα και να παρανομήσουν για το . . . «καλό τους». Εάν όμως κάτι αποτελεί το ισχυρό στοιχείο της Δημοκρατίας είναι η πίστη και η προστασία του κράτους δικαίου ακόμα κι όταν μερικές φορές το «δίκαιο» απουσιάζει από το «κράτος».
Εκτός όμως από αυτό, αξίζει να απαντηθεί το ερώτημα για το πότε άρχισαν οι ληστείες και οι κάθε λογής παρανομίες στην περιοχή; Είναι περίεργο να άρχισαν τώρα, στα χρόνια της κρίσης. Στο παρελθόν τι συνέβη; Τι είχαν κάνει οι ίδιοι οι συμπαθείς Πυριώτες;

Ως εκ τούτου αιτούμαστε εδώ και τώρα:

  • ­       Ενίσχυση της αστυνόμευσης στην περιοχή.
  • ­       Απομάκρυνση του καταυλισμού από την περιοχή και σύλληψη των εγκληματιών.
  • ­       Λήψη μέτρων ώστε να θωρακισθεί η τάξη και η δημόσια ασφάλεια.

Καλούμε τον κ. Εισαγγελέα Θηβών να θεωρήσει την παρούσα ως δημόσια ανακοίνωση αναφορικά με την τέλεση των προαναφερόμενων αξιόποινων πράξεων από τους τσιγγάνους της περιοχής μας, οι οποίες, διώκονται αυτεπαγγέλτως και να κινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες που προβλέπονται από τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και τον Ποινικό Κώδικα.
Ουδέν σχόλιο.

Για τους γύφτους έχω ξαναγράψει οπότε περιττεύει να ξαναπώ την πρότασή μου. Σίγουρα δεν είναι μια εύκολη κατάσταση και στις συνθήκες οικονομικής κρίσης η διαχείριση τέτοιων προβλημάτων  είναι ακόμα πιο σύνθετη. Και το πρόβλημα με της σύνθετες και περίπλοκες καταστάσεις είναι ότι θέλουν υπομονή, χρόνο και καθαρό μυαλό για να αντιμετωπιστούν.

Πριν από λίγο καιρό, στις ΗΠΑ, έγινε κάποια έρευνα για τους ανθρώπους που επιλέγουν τις λεγόμενες «αποτελεσματικές» και «απλές» λύσεις: να φύγουν οι λαθρομετανάστες , να τους πνίξουμε, να κάνουμε πιο αυστηρές τις ποινές για τους εγκληματίες, να τους σκοτώνουμε, και τα παρόμοια. Οι επιστήμονες αναλύοντας τον τρόπο διαμόρφωσης αυτών των αποφάσεων, σημείωσαν ότι το συνολικό πνευματικό επίπεδο αυτών των ανθρώπων (αυτό που λέμε αικιού) είναι εξαιρετικά χαμηλό. Δεν μπορούν οι άνθρωποι αυτοί να διαχειριστούν την πολυπλοκότητα και η απλοποίηση των καταστάσεων τους φαίνεται ως η λύση στα προβληματά αυτά. 

Παρόλο που τόσα χρόνια τώρα έχουν αποδειχθεί αρκετές δικαστικές ετυμηγορίες λανθασμένες, παρόλο που καταδικάστηκαν κι εκτελέστηκαν αθώοι άνθρωποι, εκείνοι επιμένουν να θέλουν την «ριζική» λύση στο πρόβλημα της παραβατικότητας. Δηλώνουν Ορθόδοξοι Χριστιανοί αλλά έχουν στο νου τους μόνο το Μωσαϊκό «οδόντα αντί οδόντος κι οφθαλμόν αντί οφθαλμού» απειλώντας μας να γίνουμε σε λίγο όλοι μονόφθαλμοι τυφλοί και φαφούτηδες, γεμάτοι τύψεις.
Όπως ακριβώς πριν λίγα χρόνια γινόμασταν όλοι μας μετεκλογικώς κοψοχέρηδες. Το ότι η Βοιωτία έχει τόσο υψηλό ποσοστό ανάπηρων που συνταξιοδοτούνται είναι πλέον κατανοητό που οφείλεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διάφορα