Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Η κάθοδος των 6 + 2


Αυτοί που αποφασίζουν να ασχοληθούν με τις κοινές μας υποθέσεις και μας ζητάνε την ψήφο μας για να μας εκπροσωπούν, συνήθως παρουσιάζουν κάποιες ιδέες ή και απόψεις για τον τρόπο που θα πολιτευθούν. Μας λένε το σχέδιο τους για την δράση τους στους οργανισμούς στους οποίους θα μας αντιπροσωπεύσουν και μάλιστα δεσμεύονται για αυτό. Στην κυριολεξία του όρου είναι ‘ηθοποιοί’: με την συνολική στάση τους, την κίνηση και τον λόγο τους, δείχνουν σε όλους μας έναν τρόπο συμπεριφοράς κατά την συμμετοχή μας στις πολιτικές διαδικασίες της δημοκρατίας μας.

Το ότι συνήθως όμως οι πιο επιτυχημένοι από τους πολιτικούς μας αποδεικνύονται και ηθοποιοί -κάτοχοι της τέχνης του ‘προσποιείσθαι’- και της με όχι πάντα κομψό τρόπο αθέτησης υποσχέσεων  είναι γεγονός και μάλιστα για πολλούς από εμάς θεωρείται βασική αιτία -μαζί με την έλλειψη αυτοσεβασμού- της κρίσης του πολιτικού μας συστήματος. Δυστυχώς ‘η κοροϊδία είναι μαγκιά’ για πολλούς από εμάς κι αυτός είναι ο λόγος που οι καταφερτζήδες, οι ρουσφετολόγοι, οι μεγαλόστομοι και όλο το σινάφι τους δεν χάνεται από το πολιτικό σκηνικό.

Ο αυθόρμητος σεβασμός στις δημοκρατικές διαδικασίες, δεν επιτρέπει στους συμπολίτες μου να δουν το πραγματικό πρόσωπο πολλών από τους πολιτικούς μας αντιπροσώπους, στην Βουλή για παράδειγμα, κι όσο κι αν φωνάζω μαζί με άλλους ότι πρόκειται για φερέφωνα και κενούς πολιτικώς εγκεφάλους, εισπράττω ως αντίλογο συγκρατημένη αμφιβολία: ‘μα δεν μπορεί να είναι έτσι, τόσο άχρηστοι, σπουδαγμένοι άνθρωποι!’. Φαίνεται λοιπόν ακόμα δεν έχουμε μαζέψει αρκετό σάλιο για να τους φτύσουμε .

Πριν πάμε όμως στην κεντρική πολιτική σκηνή, εδώ στην κόχη τη μικρή μας, τον Δήμο μας, μπορούμε να μάθουμε από τους δικούς μας πολιτικούς ηγέτες και σας διαβεβαιώνω ότι η σημασία αυτών των μαθημάτων είναι τεραστία για όλους μας και για την Δημοκρατία μας συνολικά.

Πρόσφατα με αφορμή την υλοποίηση της προεκλογικής δέσμευσης του Γιώργου Ντασιώτη γίναμε θεατές ενός θεατρικού έργου γραμμένου από πολιτικώς καθυστερημένους εγκεφάλους.


Ο Δήμαρχος έκανε το αυτονόητο: υλοποίησε ότι είχε υποσχεθεί. Όμως, αντί αυτό να περάσει απλά και να θεωρηθεί φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων, ξεσηκώθηκε από τους αντιπολιτευόμενους ένας θόρυβος σερνόμενων τενεκέδων: μάζεψαν υπογραφές με κάλπικο τρόπο, βγήκαν στα τοπικά κανάλια, απείλησαν με σύγκρουση ενώ στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου έδειξαν το πως κατανοούν εκείνοι  τον σεβασμό προς τα διοικητικά όργανα που οι πολίτες έχουν εκλέξει.

Στην συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο πριν λίγες ημέρες, ο πιο ‘σοβαρός’, ο επικεφαλής της 'αντιπολίτευσης' κ. Βίτσης,  παρουσίασε την δική του ‘φιλοσοφική’ άποψη του ότι δηλαδή καταψηφίζει τη προσθήκη του ονόματος των Θεσπιών  στον τίτλο του Δήμου με το επιχείρημα ότι 'είναι άκαιρο, δεν έχει προηγηθεί σχετική διαβούλευση  και δεν υπάρχει η απαραίτητη συναίνεση'.  Έχουν ήδη αναφερθεί μαρτυρίες ότι εκείνη την στιγμή που ακούστηκε ο λόγος αυτός, βόγκηξαν οι 700 Θεσπιείς στους τάφους τους και κουνήθηκαν τα βιβλία των ιστορικών και περιηγητών στις σκονισμένες βιβλιοθήκες, ενώ οι Αφροδίτες του Πραξιτέλη που έγιναν ως αντίγραφα της Φρύνης, δάκρυσαν.

Δηλαδή πόσα χρόνια πρέπει να συζητάμε το αυτονόητο; Ο κ. Βίτσης αποδείχθηκε κατά πολύ κατώτερος των περιστάσεων και κοινός ψεύτης όπως του καταλόγισαν οι συμπατριώτες μου δημοτικοί του Σύμβουλοι Μπόγρης Σπύρος, Δρίτσας Σωτήριος  και Καλόγρηα Αθηνά που καθώς και ο Δημοτικός Σύμβουλος Κλεφτογιάννης.

Συνεπώς, στους τρείς συμπατριώτες μου δεν έμενε κάτι να τους κρατά στην παράταξη του κ. Βίτση και πολύ ορθώς ανεξαρτητοποιήθηκαν, καταγγέλλοντας τον για αθέτηση υποσχέσεων. Άραγε θα πράξουν το ίδιο και οι τρείς του Τοπικού Συμβουλίου Θεσπιών που εξελέγησαν με τον ίδιο συνδυασμό; Διότι το ήθος από τους ταγούς, ακόμα και τους πιο ‘μικρούς’, διαμορφώνεται και μπορούν όλοι να συμβάλλουν στην εξημέρωση των πολιτικών ηθών και στην αναβάθμιση της πολιτικής απομονώνοντας τους κενούς και τους άχρηστους.

Τελικά,με 19 ψήφους υπέρ, 6 κατά και 2 παρών, ψηφίστηκε η πρόταση προς το υπουργείο εσωτερικών, να συμπεριληφθούν οι Θεσπιές στην ονομασία του νέου Καλλικρατικού δήμου’ και τώρα η συνέχεια θα δοθεί στην διοικητική γραφειοκρατία.

Για να δούμε και το πως γράφεται η ιστορία, σε σημαντικό ιστολόγιο της γειτονιάς μας αναφέρεται ότι ‘Τη μετονομασία είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο κατόπιν δήμαρχος κ. Ντασιώτης στους Θεσπιείς και ανακίνησε πρόσφατα με επιστολή της η βουλευτής Βοιωτίας κ. Τσόνογλου’ αλλά για το θέμα αυτό και την ουσία του εδώ συζητήσαμε αναλυτικά εδώ .  Η στάση της βουλευτή μας καταγγέλθηκε σχεδόν από όλους στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κι ας είναι αυτή η υπόσχεση για την πολιτική ετυμηγορία μας για το στιλ Τσόνογλου και των 'συν αυτή' και όχι μόνο για την συγκεκριμένη βουλευτή.

Εντύπωση κάνει οπωσδήποτε η στάση των δύο δημοτικών συμβούλων που ψήφισαν ‘παρών’. Δυστυχώς δεν έμαθα την επιχειρηματολογία τους και ευχαρίστως περιμένω να την πληροφορηθώ. Νομίζω ότι είναι η πιο ηχηρή απουσία που ξέρω, διότι ακόμα κι αν διαφωνεί κάποιος για την πολιτική ουσία της διοικητικής οργάνωσης του Δήμου, ακόμα κι αν -κι ακριβώς επειδή- θεωρεί την ονομασία του Δήμου δευτερεύον θέμα σε σχέση με τα πραγματικά προβλήματα των δημοτών, θα έπρεπε να ψηφίσει ‘υπέρ’ της πρότασης του Δημάρχου. Σηματοδοτεί άραγε αυτό μια μόνιμη στάση 'εκ του μακρόθεν' παρακολούθησης των δημοτικών προβλημάτων; Πολύ φοβάμαι ότι η άρνηση και η μη συμμετοχή στις λήψη πρακτικών αποφάσεων για τα απλά και καθημερινά προβλήματα μας στο όνομα της γενικής πολιτικής απόρριψης του συστήματος θα τους οδηγήσει στο περιθώριο της κοινωνίας μας.

Η συμπεριφορά των 6 + 2 δημοτικών συμβούλων εφόσον αποκτήσει μονιμότητα, δίνει στον Ντασιώτη την ευκαιρία να γίνεται δικαιολογημένα ήρωας κάθε φορά που θα προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος του. Θα αναβαπτίζεται το κύρος του στη μαζική παρουσία των δημοτών -προσδοκώ την ίδια μαζική συμμετοχή και υποστήριξη και στα σοβαρά θέματα που έχει μπροστά του- κα θα δίνει μαθήματα πολιτικής συμπεριφοράς που τα χρειαζόμαστε όλοι μας.

Υπάρχει μια αραβική παροιμία που εκφράζει το κλίμα των ημερών στον Δήμο μας: Τα σκυλιά αλυχτούν αλλά το καραβάνι προχωρά.

7 σχόλια:

  1. Μπράβο για το άρθρο σου.
    Νικόλαος Ι. Δημητρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι τα πράγματα Ερμο Καστριώτη.
    Και δεν καταλαβαίνω πως πήγαν στο Δημοτικό συμβούλιο σαν παιδάκια να κόψουν χαρτάκια και να κάνουν ζωγραφιές.
    Πιστεύω ότι κάθε νοήμων συμπολίτης μας ήξερε πως θα καταλήξει το Δημοτικό συμβούλιο και σε ποιες αποφάσεις
    καθώς και την ενέργεια των εκ Θεσπιών συμπατριωτών μας..με μαθηματική ακρίβεια!.. ενέργεια που εγώ θα την έκανα αν ήμουν στη θέση τους πριν την έναρξη της κύριας διαδικασίας ( εάν δεν είχα συμφωνήσει με τον Κο Βίτση).
    Αδυνατώ να καταλάβω πως κάποιος επί τόσα χρόνια ηγέτης..δεν συνεννοήθηκε με τους ανθρώπους του και να απέφευγε δυσάρεστες καταστάσεις.
    Έγινε ύστατη προσπάθεια να διασωθεί η υστεροφημία του αλλά μέσα στη ταραχή της στιγμής προφανώς δεν έγινε αντιληπτή.
    Διότι κακά τα ψέματα αν συμφωνούσε στην προσθήκη καμιά ίσως κουβέντα δεν θα γινόταν σήμερα γιατί θα ήταν το αυτονόητο.
    Αυτονόητο είναι λοιπόν ότι από εδώ και πέρα ο Δήμος είναι ένας και αργά η γρήγορα και τυπικά θα ονομασθεί Αλιάρτου-Θεσπιών και θα πρέπει σαν μια γροθιά όλοι μαζί να ζητούμε τα δικαιώματά μας.
    Όλα τα άλλα περί υπογραφών κλπ είναι παλαιοκομματικά και χαζά γιατί αν κάποιος θα ήθελε στο μέλλον να δώσει παρών στα δημοτικά έπρεπε να υπολογίσει ότι άλλοι τόσοι ψήφοι είναι επάνω .Τώρα τους έχασε.
    Επίσης όταν τάζεις ..τάζεις δεν θέλει συμβολαιογραφική πράξη.
    Και κάτι ακόμη.
    Δεν ξέρω τι ακριβώς έχουν μερικοί με τον Πελώνη που μερικοί μας τον έχουν παρουσιάσει σαν ΄΄κακό΄΄,και σε εμένα ακόμη..αλλά έχει λόγο και άποψη και πολλοί θα ζηλεύουν για πολλά χρόνια τη τοποθέτησή του στο δημοτικό συμβούλιο.Καλό είναι να γίνει αντικείμενο μελέτης η τοποθέτησή του στο μέλλον.
    Ο Ντασιώτης αν παραμείνει σεμνός όπως τον γνωρίζω έως τώρα θα γράψει ιστορία στη περιοχή μας.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Άσκρη είναι διεθνές πολιτισμικό κέντρο άσχετα άν το σωτήριο έτος 2011 επέλεξε να την χαρακτηρίσει έτσι ο Δήμος. Η τοπική αυτή διάκριση σίγουρα δεν αφορά και τους Παλιοπαναγίτες που το 2003 ως "σερνόμενοι τενεκέδες" μάζεψαν υπογραφές για να επιτρέψουν την εγκατάσταση ...μοναστηριού σε δημόσια δασική έκταση μέσα στην Κοιλάδα των Μουσών! Ούτε αφορά τον πρώην δήμαρχο κ. Πελώνη που διέθεσε ακόμα και μηχανήματα του Δήμου για να προωθήσει το έργο γνωρίζοντας πώς ήταν παράνομο. Ούτε τον κ. Μπόγρη που στη συνέχεια διέθεσε κονδύλια προοριζόμενα για την αντιμετώπιση καταστροφών από καιρικές συνθήκες για να κατασκευάσει (τελείως παρανόμως)ασφαλτοστρωμένο δρόμο δια μέσου του αρχαιολογικού χώρου ώστε να δημιουργήσει οδική πρόσβαση στο μοναστήρι... (Χωρίς ποτέ να τον εγκαλέσει η Αρχαιολογική Υπηρεσία που επικαλέστηκε 'άγνοια' του θέματος)
    Ούτε και στους 'δημοτικούς σύμβούλους' που δεν δίστασαν να ψευδομαρτηρίσουν πως τους ανήκε η δασική έκταση από τους παππούδες τους και επέλεξαν να την δωρήσουν στο παπαδαριό.
    Και που σήμερα έχουν όλοι μαζί το θράσος να αναζητούν εύσημα γιατί ανακύρηξαν ώς πολιτιστικό κέντρο το χώρο που κατούρησαν...
    Αυτά σίγουρα δεν αφορούν τον κ. Ντασιώτη που μέχρι τώρα εμφανίζεται ώς έντιμος άνθρωπος, αλλά πρέπει να ξέρει από τι λαγόγια παριστοιχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΎ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ. θΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος 10:50

    Το θέμα της προστασίας του πολιτιστικού χώρου της Κοιλάδας των Μουσών ετέθη στο Υπουργείο Πολιτισμού με το παρακάτω υπόμνημα. Με την μετάβαση της εξουσίας στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2004, ο τότε Γενικός Γραμματέας ΥΠΠΟ κ. Χρήστος κ. Χρήστος Ζαχόπουλος αποφάσισε πως δεν υπήρχε λόγος να εξεταστεί το θέμα από το ΚΑΣ και το παρέπεμψε στις καλένδες. (Τώρα γνωρίζουμε πως είχε άλλες προτεραιότητες...)

    https://docs.google.com/document/d/178AZKklQurXIxcH6Dj18atVf_q-MFWeUWk3VDIvPBms/edit?hl=en#

    Επειδή πληροφορούμαι πως τοπικά συμφέροντα συνεχίζουν να εποφθαλμιούν τον αρχαιολογικό χώρο, και επιθυμούν την συρρίκνωσή του (!), θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή του κ. Δημάρχου. Και επιπλέον να του ζητήσω να αποκαταστήσει την νομιμότητα, επανεξετάζοντας την υπόθεση της κεραίας κινητής τηλεφωνίας στο Μαραντάλι.

    ΥΓ: Για λόγους συντομίας το φωτογραφικό υλικό του φακέλου στο οποίο παραπέμπει το υπόμνημα παραλείπεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σε όλους,

    Νίκο, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αλλά και το Πολυάνδριο δεν έμεινε πίσω: συμμετείχε με πολύ ουσιαστικό τρόπο κι έχει το μερίδιο του στην τελική επιτυχία. Περιμένω τη συμβολή σου στο περί οικολογίας θέμα που ως συνήθως θα είναι ενδιαφέρουσα.

    Αλίαρτε, νομίζω ότι ο Πελώνης ο ίδιος αλλοίωσε την πράγματι καλή εικόνα του λόγω επιπόλαιων επικοινωνιακών επιλογών, κακής επιλογής συνεργατών και ανοχής σε φαινόμενα ‘χαζοδιαφθοράς’ (από τα οποία πάντως ο ίδιος δεν νομίζω ότι ωφελήθηκε. Να, μια λανθασμένη στάση του, είναι η μη παρουσία του στα ηλεκτρονικά μέσα αλλά και η λειψή, από μέρους του, υπεράσπιση του έργου και της προσωπικότητας του. Έχει μπερδέψει την ανωνυμία που πλήττει με κακοήθεια, με την ανωνυμία που βοηθάει στην έκφραση χρήσιμων απόψεων αν και δυσάρεστων μερικές φορές. Με τον ΕΡΜΟ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ για παράδειγμα έχει δηλώσει απαξίωση προς επικοινωνία. Ίσως με εσένα είναι πιο θετικός. Αν και δύσκολο να αλλάξει η όλη εικόνα του στους συμπατριώτες μου Ερημοκαστραίους, θεωρώ ότι αξίζει να προσπαθήσει και μπορεί να το καταφέρει. Επειδή -από λόγους αρχής-δεν ‘δένομαι’ στο κακό παρελθόν των ανθρώπων και επειδή εδώ και πολλά χρόνια πολεμώ τις προκαταλήψεις μου, θα είμαι δίπλα του σε κάθε θετική προσπάθεια. Θεωρώ ότι με τον Ντασιώτη μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο για τον τόπο δίδυμο. Εξάλλου όλοι δεν αξίζουμε μια δεύτερη φορά;

    Ανώνυμε 8:23 και jk,
    Φαίνεται ότι ξέρετε περισσότερα από όσα πολύ ενδιαφέροντα είπατε εδώ. Εγώ τουλάχιστον τόσες πληροφορίες δεν είχα. Η ανάγνωση του εγγράφου που αναφέρεις jk, μου προκάλεσε αηδία για όλους αυτούς που ορκίζονται υπηρέτες και φύλακες του δημόσιου συμφέροντος και μετατρέπονται σε καταβροχθιστές δημοσίου χρήματος και καταστροφείς έμμεσα είτε άμεσα ενός μοναδικού τοπίου. Σας προτείνω να μεθοδεύσουμε την ανακίνηση του θέματος και να στείλουμε στον Δήμαρχο όσο πιο συγκεκριμένες πληροφορίες έχουμε για να τον βοηθήσουμε. Επίσης θα πρότεινα στον κ, Κετσέα -τον οποίο δεν γνωρίζω αλλά ίσως διαβάζει τις γραμμές αυτές και ο οποίος υπογράφει την προαναφερθείσα αναφορά- να την ξαναστείλει στον Δήμαρχο αλλά και στους βουλευτές του νομού και στους Προέδρους των κοινοβουλευτικών κομμάτων που δεν έχουν βουλευτή στο νομό μας. Εγώ πάντως, θα το ‘ψάξω’ και θα δημοσιεύσω κάθε πληροφορία που βοηθάει στην ανάδειξη και στην διατήρηση της φυσιογνωμίας του τοπίου της Κοιλάδας των Μουσών, παρόλο που νομίζω ότι στην υπόθεση έχουν δηλώσει καταστροφικό ενδιαφέρον ‘μεγάλα κεφάλια’ της πολιτισμικής και πολιτικής ηγεσίας του τόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δήμαρχε, θέλεις ανάπτυξη στο Δήμο σου; Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
    Να διεκδικήσεις για την Κοιλάδα των Μουσών το Σήμα Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς!
    Τα σπουδαιότερα μουσειακά κτίρια της Ευρώπης απεικονίζουν τις Μούσες στον διάκοσμο τους. Στο Βρετανικό Μουσείο το αέτωμα της εισόδου με θέμα "την Γένεση του Πολιτισμού" έχει στο κέντρο την Μούσα Καλλιόπη. Αυτά τα σύμβολα του Ευρωπαϊκού πολιτισμού ο Ησίοδος τα τοποθετεί μέσα στο δήμο Αλιάρτου και Θεσπιών.
    Κάνε κάτι Δήμαρχε προτού ο ΓΑΠ τα βγάλει στον πλειστηριασμό!!! Ρίξε μια ματιά εδώ:

    "Νotos Press"
    Ως "πολιτιστικός τουρισμός" ορίζεται η κυκλοφορία των ατόμων στα πολιτιστικά αξιοθέατα μακριά από τον τόπο κανονικής διαμονής, με την πρόθεση να συλλέξουν νέες πληροφορίες και εμπειρίες για να ικανοποιήσουν τις πολιτιστικές τους ανάγκες. Αυτή η μορφή τουρισμού είναι όλο και πιο δημοφιλής σε ολόκληρο τον κόσμο και επιβεβαιώνεται από μια έκθεση του ΟΟΣΑ το 2009, η οποία αναφέρεται στο ρόλο του πολιτιστικού τουρισμού για την περιφερειακή ανάπτυξη διαφόρων περιοχών του κόσμου.
    Η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού δεν δημιουργεί μόνο μια αίσθηση γνώσης και υπερηφάνειας για την τοπική ιστορία και ταυτότητα αλλά βοηθά στη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, στην οικονομική ανάπτυξη και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
    Πρόσφατα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε και στέλνει στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για έγκριση την Πρόταση: ότι το Σήμα Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς θα απονέμεται σε μνημεία και φυσικούς, αρχαιολογικούς, αστικούς ή πολιτιστικούς χώρους, οι οποίοι έχουν διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο στην ευρωπαϊκή ιστορία, στον ευρωπαϊκό πολιτισμό και στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση.
    Το Σήμα Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς θα μπορεί να απονέμεται και σε τόπους μνήμης, καθώς και στην άυλη κληρονομιά ως συνδεόμενη με ένα τόπο, συμπεριλαμβανομένης της σύγχρονης πολιτιστικής κληρονομιάς. Μεταξύ των στόχων αυτής της νομοθετικής πρότασης είναι η ενίσχυση των γνώσεων των νέων για την κοινή πολιτιστική τους κληρονομιά και η τόνωση της συνείδησης της ευρωπαϊκής τους ταυτότητας, καθώς και η προβολή των χώρων ως τουριστικών προορισμών, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις δυνητικές αρνητικές επιπτώσεις εις βάρος των χώρων ή της περιοχής η οποία τους περιβάλλει.
    Στη πρωτοβουλία αυτή θα συμμετάσχουν μόνο τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τη δυνατότητα να προεπιλέξουν το πολύ δύο χώρους ανά διετία και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επιλέγει ένα χώρο ανά κράτος και επί πλέον δίνεται η δυνατότητα στα κράτη μέλη να μπορούν να επιλέγουν χώρους από κοινού (διεθνικοί χώροι) στους οποίους θα δίνεται ιδιαίτερη προσοχή.
    Για την Ελλάδα το Σήμα Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς πρέπει να αποτελέσει τον καταλύτη για τη δημιουργία ενός Δικτύου Περιοχών Πολιτιστικής Κληρονομιάς το οποίο εμπλουτιζόμενο με ειδικές μορφές τουρισμού, όπως ο Αθλητικός Τουρισμός, θα μπορέσει να αναπτύξει ένα καινοτόμο τουριστικό προϊόν, το οποίο θα συμβάλλει άμεσα στην Οικονομική Ανάπτυξη της Ελλάδος.
    Πηγή: Δρ. Δημήτρης Τερζάκης (ΤΕΙ Κρήτης), εφημερίδα Νotos Press, 15/02/11

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διάφορα