Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Ανοιξιάτικα χαμόγελα



Έστειλα τις ευχές μου χθες στη Ντίνα για τη γιορτή της, κι αυτή μου έστειλε αντίδωρο τις έξυπνες παρατηρήσεις και  απαντήσεις σε διάφορες ευτράπελες καταστάσεις που ακολουθούν (με πλάγια γράμματα) και είναι μάλλον γραμμένες από γυναίκα.

Δηλαδή είναι μια άλλη συνέχεια κατά κάποιον τρόπο, των ανεκδότων του Αξελού και παρακαλώ αυτό να μη θεωρηθεί βλασφημία.

Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι το χιούμορ είναι από τα βασικά στοιχεία που μας διαφοροποιεί από τις “έξυπνες” μηχανές -τουλάχιστον προς το παρόν

Από μικρός μαθαίνεις αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, παίρνεις lower, proficiency
αλλά όταν ταξιδεύεις στο εξωτερικό και είσαι στην τουαλέτα και σου χτυπούν την πόρτα φωνάζεις: “ΑΛΛΟΣ!”. . . σε βαριά ελληνικά !!!!



Ο μόνος λόγος που έχουμε σταθερά τηλέφωνα πια,είναι για να βρίσκουμε που
στο διάολο είναι το κινητό μας...


Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω
πιγκουίνο.


Με είδανε από τις κάμερες του σούπερ μάρκετ να κλέβω.
Με πήραν στο κυνήγι. Τους ξέφυγα στα αλλαντικά.
Τους ξέφυγα και στα γαλακτοκομικά.
Στα οπωρολαχανικά κουράστηκα και σταμάτησα.
Με πιάσανε στα πράσα.


Κι όπως οδηγούσα... πετάγεται ξαφνικά μπροστά μου ένας μ@λ@κ@ς... κάνω το τιμόνι δεξιά, το κάνω αριστερά … τίποτα, δεν μπόρεσα να τον πετύχω...!!!


Χώρισα... γιατί ήθελα να στείλω "καλήμερα αγάπη μου"
κι έστειλα "καλήμερα αράπη μου" άντε να το μαζέψω μετά!


Βρέχει... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι
αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο.
Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις!! Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα!!


Πόσο καθυστερημένα ήμασταν στο δημοτικό που δεν κάναμε κοπάνες . . . αφού δεν βάζαν απουσίες!


Παλιά πήγαινες στο σούπερ-μάρκετ με 100 δραχμές και έφευγες με 7 σοκολάτες
και 2 σακουλάκια δρακουλίνια. Τώρα παντού έχει κάμερες


-Πόσο καιρό δουλεύετε σ'αυτή την εταιρεία?
-Απ'τη μέρα που απείλησαν να μ' απολύσουν..


Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μου χτύπησε την πόρτα.. Μα
καλά.. Δεν έχει καθόλου τρόπους; Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας
ντραμς. Αλλιώς, σιγά μην του άνοιγα..


Πάει ένας στον μανάβη και ρωτάει:
- Τι είναι αυτό ?
- Ντομάτες.
- Ωραία... Δώστε μου 2 κιλά, αλλά κάθε ντομάτα σε άλλη σακούλα .
Του τα βάζει ο μανάβης.
- Αυτό τι είναι ?
- Πατάτες.
- Δώστε μου 3 κιλά , αλλά κάθε μία σε ξεχωριστή σακούλα.
Το κάνει και αυτό ο μανάβης.
- Τι είναι αυτό ? ξαναρωτάει ο τύπος.
- Φακές, λέει ο μανάβης, αλλά δεν τις πουλάμε ...
- Μπαμπά, μπαμπά ... Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα ?
- Υπερωκεάνιο παιδί μου .
- Αλήθεια ? Και πως γράφεται ?
- Τώρα που το βλέπω καλύτερα , μάλλον καράβι είναι ...



Αυτό που οι τραγουδίστριες, θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί να κάνουν φωνητική κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαίνω..



Πήρα κατά λάθος την πυροσβεστική σήμερα, οπότε έβαλα φωτιά στο σπίτι για να μην φανώ ηλίθιος...


Όταν έχω νεύρα στην δουλειά πλησιάζω το αφεντικό μου και του λέω: "είσαι
μαλάκας".... μετά δείχνω το bluetooth μου και νομίζει ότι μιλάω στο κινητό.!!


Συγγνώμη κύριε διευθυντά, μήπως ξεχάσατε να με απολύσετε;;
Το λέω επειδή δεν πληρώνομαι εδώ και καιρό, γι' αυτό!...


-Από ποιανού σόι είστε εσείς;
-Από του γκόμενου της νύφης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διάφορα