Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Πάνω που το βούλωνε ο Ανθιμος μας προέκυψε ο . . . μουεζίνης!



Με την θρησκοληψία και τον φανατισμό δεν τα πάω καθόλου καλά. Κατά καιρούς εντυπωσιάζομαι και απορώ με τα χριστεπώνυμα πλήθη που γεμίζουν τα προαύλια των ναών για να προσκυνήσουν ιερές εικόνες που ταξίδεψαν από μακριά ή για να προσκυνήσουν κάποιον πνευματικό που επίσης άφησε το γιατάκι του κι ήρθε στους κοσμικούς χριστιανούς να τους ευλογήσει. Δεν τους καταλαβαίνω.

Χωρίς να θέλω να είμαι δηκτικός προς τους θρησκευόμενους, οφείλω να παρατηρήσω ότι οι περισσότερες θρησκείες ενώ διακηρύσσουν την αγάπη προς τον συνάνθρωπο έχουν γίνει η αιτία για πολλούς πολέμους, σφαγές και καταπατήσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πολύ πριν την μυστική αστυνομία των σύγχρονων αυταρχικών καθεστώτων, η Ιερή Εξέταση στην Δύση και οι αφορισμοί στην Ανατολική, έδωσαν έμπρακτα μαθήματα εξολόθρευσης της διαφορετικής άποψης.

Ο Μωαμεθανισμός δεν πάει πίσω. Όχι ως θρησκευτικό δόγμα αλλά ως οργάνωση των Αγιατολάχ και των Μουεζίνηδων επιδεικνύει την ίδια εξολοθρευτική φανατίλα. Θυμάστε πριν μερικά χρόνια που είχαν επικηρύξει με θάνατο τον συγγραφέα Σαλμάν Ρουσντί ή τον Δανό σκιτσογράφο που είχε τολμήσει να κάνει τον Μωάμεθ σε κάποια γελοιογραφία;

Στην χώρα μας, με εξαίρεση την Θράκη όπου υπάρχουν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι και τα κυκλαδίτικά νησιά όπου υπάρχουν οι Καθολικοί χριστιανοί, έλληνες πολίτες απαξάπαντες, ο λοιπός πληθυσμός έχει καταγραφεί ως "Χριστιανοί Ορθόδοξοι". Μπορεί να μην αρέσει σε μερικούς, αλλά αυτή η θρησκευτική ομοιογένεια έχει βοηθήσει στην κοινωνική ειρήνη όσο δεν φαντάζεσθε.

Η Ορθοδοξία έχει γίνει μια μορφή λαϊκής ιδεολογίας κι έχει ενταχθεί πλήρως στις κοινωνικές εκδηλώσεις μας με ελάχιστη θρησκευτικότητα: γάμοι, βαφτίσεις, κηδείες θεωρούνται κοινωνικές τελετές και πολλοί λίγοι μετέχουν σε μυστήρια εκεί όπου εμείς οι υπόλοιποι παρακολουθούμε εκδήλωση χαράς ή λύπης. Περιμένουμε να τελειώσει το θρησκευτικό μέρος για να ευχηθούμε ή να συλλυπηθούμε κατά περίπτωση και . . . δρόμο! Αυτός είναι ο λόγος που δεν "έπιασε" ο πολιτικός γάμος, η ονοματοδοσία των παιδιών. Το κάψιμο των νεκρών ακόμα το περιμένουμε, αμήν και πότε!

Τα τελευταία χρόνια με τους οικονομικούς μετανάστες μας προέκυψε και ο μουσουλμανισμός. Έχουν αναφερθεί πολλοί κι έχει αποδειχθεί πλέον το όλο κύκλωμα που εμπορεύεται την δυστυχία των ανθρώπων αυτών που από περιοχές με πολέμους και λογής βιαιότητες (η πείνα είναι επίσης μια τέτοια μορφή βίας) έρχονται ως εδώ για να βρουν κάτι καλύτερο. Οι πιο πολλοί από αυτούς, θεωρούν την Ελλάδα σταθμό προς την Ευρώπη, αλλά για διάφορους λόγους μένουν εδώ και σωρεύονται στα άθλια αυτοσχέδια γκέτο ή δημιουργούν τις δικές τους γειτονιές.

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα είναι μια ανοικτή χώρα και πράγματι είναι δύσκολο να φυλάσσονται τα σύνορα μας τόσο καλά ώστε να αποτραπεί το φαινόμενο (αν και με τις περιπολίες της δύναμης Φρόντεξ, της Ευρωπαϊκής συνοροφυλακής βελτιώνονται κάπως τα πράγματα), αλλά το χάλι που παρατηρείται στα αστικά κέντρα με τους ανθρώπους αυτούς είναι απράδεκτο και δεν μας τιμάει καθόλου.

Εκ των πραγμάτων λοιπόν οι κάτοικοι των περιοχών όπου κατοικούν οικονομικοί μετανάστες από χώρες της Ασίας και της Αφρικής, βρίσκονται αντιμέτωποι με ήθη κι έθιμα εντελώς ξένα με όσα οι ίδιοι γνώριζαν μέχρι σήμερα. Το γεγονός αυτό μαζί με την κάποια σχετική αύξηση βίας και τις απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής (λόγω οικονομικής ανέχειας και όχι λόγω κουλτούρας που ισχυρίζονται οι δικοί μας υπερπατριώτες), οδηγεί τους συμπατριώτες μας σε σπασμωδικές αντιδράσεις στα όρια της αυτοδικίας.

Κι όλα αυτά επειδή το επίσημο κράτος απουσιάζει εντελώς από όλα αυτά. Παρακολουθεί διακριτικά και με αηδία όλα αυτά. Οπότε, η ξενοφοβία και ο ρατσισμός έχουν ένα αντικειμενικό έδαφος για να φυτρώσουν. Δεν είναι απλά δημιουργήματα άρρωστων εγκεφάλων και είναι μέγα λάθος για την Αριστερά κάθε απόχρωσης να υποτιμά το γεγονός αυτό.

Αυτό ακριβώς αξιοποιούν οι ακροδεξιοί κύκλοι και οργανώσεις (Καρατζαφέρης, Χρυσή Αυγή) και από ότι φάνηκε στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, κερδίζουν ψήφους ως αυτόκλητοι υπερασπιστές, μόνοι αυτοί, της "καθαριότητας των χώρων και της καθαρότητας των ψυχών των Ελλήνων"!

Το τραγικό είναι ότι, αντί οι προοδευτικοί άνθρωποι να δουν το πρόβλημα και να προτείνουν και να αγωνιστούν για να λυθεί, ως "αντι-φασίστες" πέφτουν στην συναισθηματική παγίδα της άκριτης υποστήριξης μιας απαράδεκτης κατάστασης: επειδή οι φασίστες κυνηγάνε τους μετανάστες εμείς οι προοδευτικοί πρέπει να τους βοηθήσουμε να . . . προσεύχονται; Το παράλογο ξανά!

Στις πιο πολυσύχναστες πλατείες και τους κεντρικότερους εμπορικούς δρόμους συγκεντρώθηκαν σήμερα, ελλείψει τζαμιού, περισσότεροι από πενήντα χιλιάδες Μουσουλμάνοι, προκειμένου να προσευχηθούν και να τιμήσουν με τον τρόπο αυτό την βιβλική θυσία του παιδιού του Αβραάμ. Καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας περίπου 30 φασίστες παρέμειναν πέριξ της πλατείας Αττικής, με σκοπό να εμποδίσουν την προγραμματισμένη πρωινή προσευχή των μελών της μουσουλμανικής κοινότητας στην Ελλάδα, αλλά η αστυνομία τους ανάγκασε να απομακρυνθούν από το σημείο, με συνέπεια να υπάρξει ένταση. Έγινε περιορισμένη χρήση χημικών. Οι χρυσαυγίτες πέταξαν αυγά στους μουσουλμάνους την ώρα που προσεύχονταν, από γειτονικά μπαλκόνια. (το κείμενο είναι απο τα γειτονικά ΒΟΙΩΤΙΚΑ 16 Νοε 2010, ενώ η φωτογραφία απο παλιότερη συγκέντρωση μουσουλμάνων στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης, στην Αθήνα, για να απαιτήσουν την δημιουργία τζαμιού!).

Κάποιο περίοικοι, υπερήλικες οι περισσότεροι, έβαλαν δυνατά τα ραδιόφωνα για να τους ενοχλούν.

Θα μπορούσαν να είναι χειρότερα τα πράγματα: οι προοδευτικοί αριστεροί πολίτες μπορεί να πήγαιναν να "περιφρουρήσουν" μια εκδήλωση που από μόνη της είναι άκρως αντιδραστική και οπισθοδρομική. Θα μπορούσαν επιπλέον να κάνουν και "αντισυγκέντρωση" οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις και όλοι μαζί κουλουβάχατα θα πλακώνονταν στο ξύλο για κάτι που είναι εντελώς άγνωστο και απευκταίο στην δική μας κοινωνία.

Το παράλογο και πάλι σε όλο του το μεγαλείο!

Η κοινή λογική λέει ότι οι οικονομικοί μετανάστες πρέπει να σέβονται τις αξίες και τα ήθη του τόπου όπου φιλοξενούνται. Δεν μπορούν να επιβάλλουν τα δικά τους. Δεν είναι δυνατόν να καταλαμβάνουν πλατείες και να αρχίζει να φωνάζει ο μουεζίνης και μάλιστα πολλές φορές την ημέρα. Εδώ πάμε να απαλλαγούμε από τους δικούς μας παπάδες, να έχουμε τώρα κι άλλους στο κεφάλι μας;

Δεν είναι ρατσισμός αυτός. Είναι απλή λογική!

Εάν οι οικονομικοί μετανάστες θέλουν να έχουν τις εκκλησίες τους ας φροντίσουν με δικά τους μέσα να τις φτιάξουν σύμφωνα μα τους νόμους της πολιτείας μας και σε μέρη που δεν θα προκαλούν. Φαντάζεστε να βάζουν κι αυτοί μεγάφωνα και να ακούμε και τα αλλαχ αλακμπάρ εκτός από τις δικές μας καμπάνες και τους ένρινους ψαλτάδες μας;

Με την ευκαιρία να θυμίσω στις νέες δημοτικές αρχές, που θα αναλάβουν και την πολεοδομία, να μεριμνήσουν να πάψει αυτό το αίσχος της "ναοδομίας" όπως λέγεται η αυθαιρεσία με πρόφαση το κτίσιμο εκκλησιών και μοναστηριών όπου ο καθείς θέλει, με τις ευλογίες του τοπικού ‘αγίου’.

Στα πλαίσια μια μεταναστευτικής πολιτικής θα πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να μην αφήνονται στην μοίρα τους να εγκαθίστανται όπου βρουν και να ζουν όπως μπορούν. Μας αρέσει η εικόνα που βλεπουμε στον Συνοικισμό, στην Θήβα; Ή θα γίνουν θύματα χυδαίας εκμετάλλευσης από επιτήδειους (μοσχονοικιάζονται τα άθλια καταλύματα)  ή θα αντιδράσουν και θα προκαλέσουν ζημιές. Η πολιτεία (και όχι οι "εθνικώς φρονούντες" πολίτες) πρέπει επίσης να προστατεύει τους πολίτες της χώρας από δυσάρεστες καταστάσεις που προκαλεί η ανέχεια των μεταναστών και η ανάγκη επιβίωσης.

Εκτός από "εισαγόμενο πληθωρισμό", "εισαγόμενη τρόικα", "εισαγόμενο κεφάλαιο", δεν είναι η ώρα να έχουμε και "εισαγόμενη" θρησκευτική μισαλλοδοξία και στενοκεφαλιά!!

2 σχόλια:

  1. και ας μου εξηγήσει κάποιος το ακόλουθο:
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231068006

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δες επίσης πώς το θρησκευτικό θέμα είναι κατ' εξοχήν πολιτικό
    spetses.wordpress.com/politeia/simaia1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διάφορα