Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

Για τον γιατρό κ. Καμούτση.

Αγαπητέ μου γιατρέ,

Έχεις φωτογένεια, συμπαθητικό βιογραφικό αλλά στην περίπτωση σου ισχύει το "η σιωπή είναι χρυσός". Ο πατέρας σου μπορεί να μου έχει κάνει μάθημα, αν και νομίζω ότι πιο πολύ στο Κασκαβέλι ήταν.

Εν πάση περιπτώσει , τι τις θέλεις τις διακηρύξεις; Διότι να τώρα με αναγκάζεις να σχολιάσω στρέφοντας τις ίδιες σου τις προτάσεις εναντίον σου. "Συ είπας" θα λέω και δεν θα νίπτω τα χείρας μου αλλά θα ψηφίσω εναντίον σου.

Εκτός εάν με πείσεις για τα λάθη μου. Ιδού εγώ!

Είχα διαβάσει και σχολιάσει κάποιο κείμενό σου και είχα από τότε υποψιαστεί ότι ήταν προσπάθεια για πολιτική παρουσία. Ουδείς ψόγος επ’ αυτής της επικοινωνιακής σου στρατηγικής αλλά τώρα θα πρέπει να με ακούσεις και να αποδείξεις ότι αξίζεις την σημασία που σου δείχνω.

Η συζήτησή μας μάλιστα ίσως είναι μια ευκαιρία για να καταλάβω κάποιες λεπτομέρειες των περιφερειακών εκλογών που παρόλες τις προσπάθειές μου δεν κατάφερα να διευκρινίσω. Σου υπόσχομαι να σου διαθέσω εδώ σε αυτό το δικτυότοπο του ΕΡΜΟΥ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ όσο χώρο θες για να προβάλλεις εσύ και οι σύντροφοι σου τις απόψεις σου.

Τις απόψεις σου και όχι αναμασήματα κομματικής προπαγάνδας, έτσι;


Γράφεις (με πλαγιαστά γράμματα είναι αποσπάσματα από την ανακοίνωσή σου):

"με κύριο κίνητρο της πολυπόθητη εφαρμογή του μεγαλύτερου σχεδίου Αποκέντρωσης που έχει βιώσει η πατρίδα μας και που είναι προϊόν πολύχρονων αγώνων όλων μας, αποφάσισα να διεκδικήσω την ψήφο σου στην εκλογική μάχη για την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος μαζί με ισάξιους και ικανούς συναδέλφους μου, υπό τον Κλέαρχο Περγαντά (νυν Νομάρχη Βοιωτίας)".

Δηλαδή εσύ έχεις καταλάβει σε τι έγκειται το πολυπόθητο του νόμου Καλλικράτη; Γράψε ένα κείμενο να μας το κάνεις κατανοητό διότι εγώ στο σκότος βρίσκομαι.

Έπειτα, τι σε κάνει να θεωρείς τον κ. Περγαντα ισάξιο και ικανό ωσάν εσένα; Αυτή την δήλωση πρέπει να την τεκμηριώσεις διότι αλλιώς κινδυνεύεις να πας μαζί του στο σωρό.

Η άποψη μου -την οποία σε προκαλώ να την αντικρούσεις με επιχειρήματα- είναι ότι ο Περγαντάς είναι παντελώς ανίκανος και  προϊόν εσωκομματικού συμβιβασμού της απελπισίας. Δηλαδή θεωρήθηκε το λιγότερο κακό και όχι ο βέλτιστος. Η δε πολιτεία του ως Νομάρχη τίποτα το θετικό δεν έχει να παρουσιάσει. Η ολοσχερής απουσία του ήταν εξωφρενική. Όχι μόνο δεν παρουσίασε ποτέ τίποτα ως όραμα για την Βοιωτία και τα προβλήματα των κατοίκων της αλλά όπου η αγανάκτηση του κόσμου ξεσπούσε, ερχόταν με πολιτικάντικο χαζοχαμόγελο, ως δημόσιος υπάλληλος παλαιάς κοπής και αντίληψης  να δηλώσει παρουσία και να πει "είμαι στο πλευρό σας" χωρίς να ενδιαφέρεται να κατανοήσει τα προβλήματά μας -ίσως να μην μπορούσε να τα καταλάβει.

Ας μην μιλήσω για τον συμπατριώτη μου τον Μουλκιώτη διότι δεν θέλω να μαυρίζω την ψυχή μου νυχτιάτικα: πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που δεν αξιώθηκε την εκτίμηση του χωριού του (λόγω ανικανότητας ή και αδιαφορίας του και όχι λόγω διαφορετικών αντιλήψεων, να εξηγούμαστε!) να ζητάει την ψήφο για την θέση του αντιπεριφερειάρχη;

Είτε δεν έχετε καταλάβει όλοι σας τίποτα για την σημασία των θέσεων αυτών, είτε έχετε σκοπό να τις αδρανοποιήσετε πλήρως, υπακούοντας στα καλέσματα της κεντρικής εξουσίας. Και για τα δύο πρέπει να καταψηφιστείτε και είναι κρίμα νέοι άνθρωποι σαν κι εσένα που θα μπορούσατε να παίξετε ένα διαφορετικό, αναγεννητικό ρόλο στο κόμμα σας αλλά και στην πολιτική ζωή του τόπου μας, να στοιχίζεστε πίσω από ανίκανους (αποδεδειγμένα!) και να βάζετε με την στάση σας ταφόπλακα στις θεωρίες περί ανανέωσης και νέων προσώπων.

Πάμε παρακάτω.

Γράφεις:

"Με την συμμετοχή σου και τον Κοινό Αγώνα μαζί σου, ανοίγετε ένας δρόμος διαρκούς πάλης με παλιές δομές, συνήθειες και τακτικές, με σκοπό να βάλουμε ΜΑΖΙ ένα λιθαράκι στο  νέο οικοδόμημα που οφείλουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας, μέσα από ΣΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ και ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ κατεστημένων που έφεραν την χώρα μας σε δυσμενή Ευρωπαϊκά και Παγκοσμίως θέση".

Δηλαδή πως ανοίγεται ο δρόμος με το να σε ψηφίσω; Αυτό πρέπει να μου το εξηγήσεις. Τι πρωτοβουλίες έχεις σκοπό να πάρεις (με παράδειγμα έστω!) ενάντια σε όλους αυτούς που έφεραν την χώρα μας σε αυτή την κατάσταση. Διότι μάλλον θα ξέρεις κάποιους από αυτούς. Τόσα χρόνια που το κόμμα σου ασκούσε την εξουσία (και που από όσα γνωρίζω κανένα από τα τότε πρόσωπα δεν έπεσε θύμα της ανανέωσης αλλά το αντίθετο συνέβη, οι κατεστημένες κομματικές σας δομές έθαψαν κάθε προσπάθεια ανανέωσης. Αλλά τα είπαμε πριν αυτά!) και που σίγουρα έχει κάποιες ευθύνες, τι διδάγματα έβγαλε;

Διότι, διάολε, έχουμε φτάσει όχι στο να θέλουμε να ακούσουμε τι νέο έχεις να μου προτείνεις αλλά το τι δεν θα κάνεις: έχει φοβηθεί το μάτι μας και κάθε νέα πρωτοβουλία των συντρόφων σου  που ακούμε, σαν δυστύχημα ηχεί στα αυτιά μας!

"Ζούμε σε μια κακοποιημένη χώρα, με κακοποιημένους πολίτες". Να ένα πράγμα που με βρίσκει σύμφωνα αλλά ο πόνος από την κακοποίηση με εμποδίζει να σε ακούσω. Για αυτό πρέπει να προσπαθήσεις!

Παραβλέπω κάποιες λογοτεχνίζουσες συναισθηματικές φράσεις με των οποίων το νόημα ας πούμε ότι συμφωνώ και πάω παρακάτω:

"Νέα και νέε, εσύ που προηγείσαι κατά πολύ από όλους εμάς, εσύ που θα κληθείς να πάρεις κάποια στιγμή τις τύχες και τις αποφάσεις για το ΑΥΡΙΟ όλων μας (όλοι κάποτε ήμασταν νέοι, με αγωνία για το μέλλον, με προβληματισμούς και ιδεολογικές αναζητήσεις), αισθάνομαι βαθύτατα την ανάγκη να σου ζητήσω ενσυνείδητα ΣΥΓΝΩΜΗ, αν η συμμετοχή μου κάπου έθιξε την προσωπικότητά σου ή την υπαρξιακή σου θέση στην Κοινωνία".

Γιατρέ μου από εμένα τον μεσήλικα δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να ζητήσεις συγγνώμη; Το προσδόκιμο της ζωής μου μού λέει ότι θα ζήσω ακόμα τριάντα χρόνια τουλάχιστον. Τριάντα χρόνια! Το φαντάζεσαι τι αγώνας είναι αυτός να προσπαθώ να επιβιώνω με την σύνταξη των €400;
προέβαλες σε σχέδια σκοτεινά και καταστροφικά που οι σύντροφοί σου απεργάσθηκαν. Για τα "όχι" που δεν είπες σκύβοντας το κεφάλι σε κομματικές -καλοπροαίρετες έστω- συναινέσεις που σου επιβάλλονταν

Εάν δεν μπόρεσες τότε να αντισταθείς πώς μπορώ να σε βοηθήσω να το κάνεις τώρα;

Όχι, το "ψήφισε με" δεν είναι η σωστή απάντηση εδώ. Έχεις ακόμα μια ευκαιρία!

Εσύ πρέπει να μου πεις τι έμαθες όλα αυτά τα χρόνια με την πολιτική που υπηρέτησες και δεν πρόκειται να το κάνεις. Να, αυτό θα είναι το συμβόλαιο μας!

Εγώ πάντως εξακολουθώ να είμαι νέος, εάν σύμφωνα με έναν ορισμό νέος είναι αυτός που θέλοντας να αλλάξει το σκάρτο κόσμο γύρω του έχει οργή για όσα βλέπει να του κάνουν και που τον εμποδίζουν να δώσει μια και να το σπάσει.

Διότι ο κόσμος αυτός -και ο Στελάρας Καζαντζίδης εδώ κάνει λάθος- μόνο γυάλινος δεν είναι. Οι εξουσίες -κι εσύ έστω και για λίγο υπήρξες μια τέτοια μικρή εξουσία και τώρα φιλοδοξείς να γίνεις μια πιο μεγάλη- τον έχουν κάνει ατσάλινο αυτό τον κόσμο και σε ένα τέτοιο τοίχο σπάνε τα όνειρα και οι προσδοκίες όλων μας: νέων, μεσηλίκων, γερόντων.

Κι εσύ γιατρέ, πάψε να ζητάς συγγνώμη απανωτά-όπως και πριν λίγες ημέρες πάλι στο ΒΗΜΑ ΑΛΙΑΡΤΟΥ μια δασκάλα με την ίδια συναισθηματική δήλωση για το βάρος της ευθύνης της, ούτε μιλημένοι να είσαστε.  Μπορεί να φαίνεται καλό σαν μοντέρνο λογοτεχνικό σχήμα αλλά δεν είναι. Δεν χρειάζεται να ανέβεις στον σταυρό για τα δικά μου όνειρα. Μου αρκεί να με πείσεις ότι θα συζητήσεις μαζί μου για να φτιάξουμε μαζί το κοινό μας όνειρο και ότι θα παλέψουμε μαζί για την πραγμάτωση του.

Παραλείπω διάφορα μεγάλα κενά λόγια κατά την γνώμη μου -μήπως σε κούρασα;- όπως το τρομερό: "Είναι χρέος μας απέναντι στην Κοινωνία, είναι βαρύτατη ευθύνη μας απέναντι στον ΑΝΘΡΩΠΟ, να τη αλλάξουμε ΑΜΕΣΑ. Η μη συμμετοχή σου, η μη συμμετοχή μας γενικά, είναι ότι προσδοκά το κατεστημένο. Μην αφήνεις να Επιλέξουν οι άλλοι για εσένα. Βοήθησε ενεργά να προβάλλουμε όλα τα θετικά μας, την ιστορία μας, τον πολιτισμό μας, τις ικανότητές μας, τις αξίες μας".
Δεν θυμίζει την κούφια επαναστατικότητα του Πρωθυπουργού Γιωργάκη για το ότι "είμαστε αντιεξουσιαστές";

Νομίζω πάντως, ότι το κείμενο στο σημείο αυτό υποτιμά τους νέους, έστω κι αυτούς τους επιπόλαιους με τα αϊποντ στα αυτιά και τα κινητά στο χέρι. Αυτή η φοβερή επίκληση της ευθύνης κάνει όλων μας τις πλάτες να γέρνουν ήδη. Έλεος!

Το ίδιο κάνει και το κείμενο που ακολουθεί στο προηγούμενο και που το παραλείπω διότι πρόκειται για άδειες φράσεις ενός κόλακα και δεν θέλω να σου προσάψω τέτοιο χαρακτηρισμό.

Το ερώτημα περί της αποχής από την ψηφοφορία, έχει τεθεί και από γειτονικό δικτυότοπο θέλω να το συζητήσω αλλά όχι σήμερα. Πάντως αν παραβλέψω τα κάλπικα περί της εξίσωσης "πολιτική = μαγκιά", το ερώτημα για το αν "ευθύνεται η πολιτική για τους πολιτικούς" παρόλο το μη δόκιμο του ύφους,  είναι εξόχως ενδιαφέρον αλλά επίσης το αφήνω για επόμενη φορά.

Σε καλώ να ξανασκεφτείς για το αν ζητάς την ψήφο μας διότι έτσι υλοποιείται ο ρόλος του "δίκαιου κριτή για την Πολιτική και την Κοινωνία" (τα κεφαλαία δικά σου).

Νομίζω ότι οι νέοι (και εγώ είμαι νέος ε!) επιδιώκουν την συμμετοχή τους στο πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι. Ο ρόλος του "δίκαιου κριτή" τους την σπάει διότι προφανώς δεν μπορεί να ισχύσει κάτι τέτοιο για αυτό και τα σπάνε στην πρώτη ευκαιρία. Και τότε η Κοινωνία (= η Εξουσία) μέσω των διαφόρων εκπροσώπων τους κρίνει άδικα ή τους πυροβολεί.

Σκέψου λοιπόν πως μπορείς να κάνεις τους πολίτες να είναι διαρκώς ενεργοί και να συμμετέχουν στα πολιτικά δρώμενα και όχι να περιορίζονται στο ρόλο του εκ των υστέρων αποδέκτη των συνεπειών από βλακώδεις ή καταστροφικές αποφάσεις της κάθε εξουσίας

Γιατρέ μου σε κούρασα αλλά το τελευταίο, το κλείσιμό σου που θέλησες να είναι και το μήνυμα που μένει είναι όλα τα λεφτά!

Πάμε:

"Η ΒΟΙΩΤΙΑ στο ΚΕΝΤΡΟ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ" ηχεί και είναι πολύ τοπικιστικό. Εκτός εάν υπονοείς ότι επειδή ο επικεφαλής Περγαντάς και οι άλλοι όπως εσύ είστε Βοιωτοί θα ελέγχετε την Περιφέρεια και θα μεροληπτείτε υπέρ ημών. Σκοτεινό κι ενδιαφέρον το σενάριο αλλά θα σας πάρουν με τις πέτρες οι άλλοι. Μην το διαδίδεις!

Το επόμενο όμως μέρος του συνθήματος με συγκλόνισε: "…τώρα που το σάπιο πολιτικό οικοδόμημα καταρρέει, ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ… ΤΑΣΟΣ Στ. ΚΑΜΟΥΤΣΗΣ – ΙΑΤΡΟΣ".

Είσαι το καταφύγιο και η ελπίδα μας καταστροφής που έρχεται; Αυτό εννοείς γιατρέ; Θα είσαι ο σωτήρας μας; Το εννοείς σοβαρά και ορκίζεσαι για αυτό; Δίνεις εγγυήσεις για αυτή την δύναμη σου;

Ο χιλιαστικός χαρακτήρας της διαπίστωσης για την κατάρρευση του συστήματος συναντά τις παλαιομαρξιστικές δοξασίες αλλά σου διαφεύγει ο λόγος του ποιητή ". . . κι ο σάπιος κόσμος εκεί που σάπιζε ξανασηκώθηκε κι οι εξεγέρσεις μας είναι πια εκτός του κλίματος". Οι ποιητές, να το θυμάσαι αυτό, λένε πάντα αλήθειες!

Για αυτό κράτα καμιά πισινή και μην μας αγχώνεις με την γνώση της επερχόμενης καταστροφής των πάντων!

Το τελικό σου σύνθημα δεν το διάβασα καλά, οι λέξεις ενώθηκαν μες στην θολούρα μου -έχω κατ’ εξαίρεση ξενυχτήσει για αυτό το κείμενο- και το

"ΑΣ    ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ   ΜΑΖΙ ΝΑ  ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Ε Λ Π Ι Δ Α  &  Ο Ρ Α Μ Α"
το διάβασα ως

"ΑΣ    ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ   ΜΑΖΙ ΝΑ  ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Ε  Π Ι Δ Ο  Μ Α"

και ήμουν έτοιμος να χειροκροτήσω ανακουφισμένος αλλά μια δεύτερη ανάγνωση με επανέφερε στην ζοφερή πραγματικότητα για τα λεφτά που υπήρχαν και χάθηκαν.

Καληνύχτα!

5 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΡΜΟΚΑΣΤΡΙΩΤΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ.
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ι. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Νικόλαε,

    Σε ευχαριστώ για το σημείωμα. Έχεις δίκιο να δείχνεις ευαισθησία στο θέμα της κριτικής σε πρόσωπα διότι πολλές φορές αυτό έχει γίνει αφορμή να καταστραφεί η προσωπική και οικογενειακή γαλήνη κάποιου πολίτη από την άγαρμπη έκθεση της προσωπικής του ζωής.

    Στο συγκεκριμένο θέμα πάντως που θίγεις, θα συμφωνούσα οπότε και δεν θα έγραφα ένα τέτοιο κείμενο, εφόσον τα πρόσωπα στα οποία αναφέρομαι περιορίζονταν στην προσωπική τους σφαίρα δραστηριοτήτων. Τότε πράγματι θα ήμουν αδιάκριτος και απαράδεκτος.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση των Περγαντά, Μουλκιώτη και κυρίως του Καμούτση (των οποίων αγνοώ εντελώς κυριολεκτικώς την προσωπική τους ζωή και τις συμπεριφορές τους στον προσωπικό τους χώρο), κρίνω την πολιτική τους θέση η οποία εκφράζεται ‘λόγω κι έργω‘. Το ίδιο έχω κάνει και για τον Πελώνη. Το ίδιο θα κάνω και για τον οποιονδήποτε παρουσιαστεί στο Βήμα του Δήμου. Αυτό το θεωρώ αδιαπραγμάτευτο δικαίωμά μου και μάλιστα ενθαρρύνω και όλους σας να κάνετε το ίδιο.

    Η ευγένεια και το φιλότιμο των πολιτών ψηφοφόρων που οδηγεί στην ανεκτικότητα τους απέναντι στις όποιες βλακείες της εξουσίας καθώς και τους θρασείς και επίμονους βλάκες που θεωρούν ότι έχουν κάτι χρήσιμο να πουν και λαλούν ανοησίες, καθόλου δεν μας έχει ωφελήσει. Εάν είχαμε εγκαίρως φωνάξει δυνατά αυτά που λέμε κατ’ ιδίαν για αυτούς τους δημόσιους τενεκέδες που ελέω κομματικής μετριότητας ανέβηκαν στην κλίμακα των αξιωμάτων, ίσως δεν θα είχαμε φτάσει στο σημερινό μας χάλι.

    Απόψεις και πρακτικές κρίνω όπως τις παρατηρώ εν δήμω και όχι ιδιωτικές απόψεις και στάσεις ζωής.

    Το σχόλιο σου έχει να κάνει επίσης με το γελοίον ορισμένων υποψηφίων που βγάζουν στο κλαρί την οικογένειά τους και τις πολύ προσωπικές στιγμές τους (την σχέση τους με τον Θεό, για παράδειγμα) για να μας πουν πόσο καλοί οικογενειάρχες είναι ή με πόση συνέπεια εφαρμόζουν τις αιώνιες αξίες της φυλής μας και άλλα τέτοια.

    Ε, αυτά τα χλευάζω διότι τα θεωρώ εντελώς άσχετα με τον πολιτικό τους ρόλο -για να μην πω ότι με όλα αυτά προσπαθούν να κρύψουν την πολιτική τους ανεπάρκεια και το ρηχόν των ιδεών τους- χοντροκομμένες, υποκριτικές, κακόγουστες επιδείξεις αυταρέσκειας.

    Εν κατακλείδι, το θέμα της κριτικής σε πρόσωπα σχετίζεται με το επίσης ενδιαφέρον ερώτημα για την σχέση πολιτικής και πολιτικών που όπως έγραψα στο κείμενο παραπάνω θα φροντίσω να σχολιάσω σε επόμενη ανάρτηση, .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η προσφώνηση « ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΡΜΟΚΑΣΤΡΙΩΤΗ»
    Τυχαία ?
    Δε νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΡΜΟΛΑΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΛΥΦΟΥΝ. ΚΕΠ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν διαλέγετε ένα ψευδώνυμο αγαπητοί φίλοι Ανώνυμοι. Θα διευκόλυνε τόσο την επικοινωνία μας. Τώρα πρέπει να μιλάω μαζί σας χρησιμοποιώντας την ώρα. Τέλος πάντων!
    Η ανωνυμία πάντως χρησιμεύει στο να λέει κάποιος πληροφορίες ή απόψεις που χωρίς να θίγουν είτε αποκαλύπτουν διάφορα θέματα είτε προκαλούν την σκέψη μας και συμβάλλουν στον προβληματισμό όλων μας.
    Για παράδειγμα Ανώνυμε 14 Οκτ 2010, υποθέτω ότι κάτι θέλεις να πεις ή να με προειδοποιήσεις για τον Νίκο Δημητρίου; Το κατάλαβα αυτό; Αλλά τι είναι ακριβώς πρέπει να προσέξω, δεν κατάλαβα.
    Η χρήση του δικτυότοπου ΕΡΜΟΣ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗΣ όπως βλέπεις με προστατεύει. Σου προτείνω όμως να είσαι πιο αποκαλυπτικός και πιο συγκεκριμένος. Μη φοβού! Δεν θα γίνεις αντιληπτός!
    Το ίδιο και για εσένα Ανώνυμε της 17 Οκτ 2010. Βοήθησε μας να καταλάβουμε ποιους εννοείς ότι γλύφουν και κόπτονται. Κι έπειτα, το ΚΕΠ είναι η γνωστή υπηρεσία του Δήμου ή είναι τα αρχικά της Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μαυρομματίου;
    Προσδοκώ ότι τούτος ο δικτυότοπος μπορεί να γίνει χώρος ανταλλαγής ιδεών και πληροφοριών για τα όσα μας αφορούν, χωρίς φόβο, χωρίς προκατάληψη αλλά με καλαισθησία, αίσθηση του χιούμορ και θάρρος.
    Προσδοκώ ότι η ανωνυμία ή τα ψευδώνυμα θα βοηθήσουν την ουσιαστική συζήτηση πέρα και πάνω από τις συμβατικότητες και τους φυσιολογικούς, ως ένα βαθμό, περιορισμούς των μικρών κοινωνιών μας.
    Για το καλό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διάφορα